קיבלתם גיפטקארד של FRIENDS, אז... מאיפה מתחילים?
היכנסו לאתר Friends-hist.co.il, ובחרו את המופע אליו תרצו ללכת
בחרו את התאריך והמקום הנדרש, והמשיכו בלחיצה על כפתור "לפרטים והזמנה
בחרו את סוג תעריף הכרטיס הרלוונטי עבורכם – חברי הסתדרות או כרטיס רגיל ולאחר מכן בחרו מושבים (במידה והינכם חברי הסתדרות, יש להזין ת.ז בשדה הנדרש)
לחצו על "הוסף לסל" בכדי לצפות במושבים שבחרתם, ואשרו את ההזמנה, בלחיצה על "המשך לתשלום"
מלאו את פרטיכם האישיים כפי הנדרש, והמשיכו בלחיצה על כפתור "המשך לתשלום"
בדף התשלום - מלאו את הפרטים המופיעים בגב כרטיס המתנה שקיבלתם. לסיום, לחצו "בצע תשלום”
הכרטיסים שלכם יישלחו דיגיטלית לכתובת המייל וכהודעת SMS למס' הנייד שהזנתם
ריכזנו לכם מקבץ תשובות לשאלות
שאולי תרצו לדעת
פינוק שקיבלתם, עימו תוכלו לבלות עם היקרים לכם בהופעה של אמן אהוב, בהצגה מרגשת, במופע סטנדאפ קורע מצחוק, בסרט חדש או בהרצאה מעשירה- והכל לבחירתכם, במסגרת המופעים המוצגים באתר רשת FRIENDS
הכרטיס יכובד רק באתר רשת FRIENDS ועבור המופעים המוצגים בו
מימוש הכרטיס מתאפשר לכל סוגי המופעים המוצגים באתר, בהם קיימים מקומות פנויים לרכישה
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול TSL (SSL לשעבר). ביצוע התשלום ב- SmarTicket מגובה במערכת אבטחת מידע חכמה העומדת בתקנים המחמירים ביותר ובסטנדרטי איכות בינלאומיים קפדניים
ניתן להזין את תעודת הזהות שלכם, או לחילופין, במידה ואינכם מעוניינים בכך– להזין 000000000
לבירור יתרתכם בכרטיס, ניתן להתקשר לטלפון 03-6364664, או דרך אתר האינטרנט: www.isracard.co.il
מה עליי לעשות במידה ונותר לי עודף בעת הרכישה \ נדרשת השלמת תשלום, בנוסף לשווי הכרטיס?
תוקף מימוש ההטבה מוצג ע"ג גב הכרטיס
ניתן לבטל הזמנות באמצעות אימייל service@friends-hist.co.il ו/או באמצעות המוקד הטלפוני, וזאת עד 3 ימי עסקים לפני מועד המופע (לא כולל ימי שישי שבת, חגים וימי שבתון), או סגירת המכירה באתר. הקרנות סרטים בלבד ניתן לבטל עד יום עסקים אחד לפני מועד ההקרנה. ביטול שיעשה לאחר מכן יחויב במלוא עלות הכרטיס
לכל סיוע \ שאלה, ניתן לחייג למוקד שירות הלקוחות שלנו,
בין הימים א'-ה', בשעות 08:30-16:30 במס' 9976*