מזל טוב!

קיבלתם גיפטקארד של FRIENDS, אז... מאיפה מתחילים?

mic img
01

1. בחירת המופע

היכנסו לאתר Friends-hist.co.il, ובחרו את המופע אליו תרצו ללכת

icon
02

2. מתי ואיפה?

בחרו את התאריך והמקום הנדרש, והמשיכו בלחיצה על כפתור "לפרטים והזמנה

icon
03

3. סוג התעריף

בחרו את סוג תעריף הכרטיס הרלוונטי עבורכם – חברי הסתדרות או כרטיס רגיל ולאחר מכן בחרו מושבים (במידה והינכם חברי הסתדרות, יש להזין ת.ז בשדה הנדרש)

icon
04

4. אישור ההזמנה

לחצו על "הוסף לסל" בכדי לצפות במושבים שבחרתם, ואשרו את ההזמנה, בלחיצה על "המשך לתשלום"

icon
05

5. פרטים אישיים

מלאו את פרטיכם האישיים כפי הנדרש, והמשיכו בלחיצה על כפתור "המשך לתשלום"

icon
06

6. מימוש ההטבה

בדף התשלום - מלאו את הפרטים המופיעים בגב כרטיס המתנה שקיבלתם. לסיום, לחצו "בצע תשלום”

icon
07

7. זה הכל!

הכרטיסים שלכם יישלחו דיגיטלית לכתובת המייל וכהודעת SMS למס' הנייד שהזנתם

icon
icon

מבנה הכרטיס

card structure

שאלות נפוצות

ריכזנו לכם מקבץ תשובות לשאלות
שאולי תרצו לדעת

מה זה Gift Card של FRIENDS?

פינוק שקיבלתם, עימו תוכלו לבלות עם היקרים לכם בהופעה של אמן אהוב, בהצגה מרגשת, במופע סטנדאפ קורע מצחוק, בסרט חדש או בהרצאה מעשירה- והכל לבחירתכם, במסגרת המופעים המוצגים באתר רשת FRIENDS

האם ניתן להשתמש בכרטיס גם בשאר מועדוני ההטבות הקיימים?

הכרטיס יכובד רק באתר רשת FRIENDS ועבור המופעים המוצגים בו

על אילו מהמופעים המוצגים באתר תקף הכרטיס?

מימוש הכרטיס מתאפשר לכל סוגי המופעים המוצגים באתר, בהם קיימים מקומות פנויים לרכישה

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול TSL (SSL לשעבר). ביצוע התשלום ב- SmarTicket מגובה במערכת אבטחת מידע חכמה העומדת בתקנים המחמירים ביותר ובסטנדרטי איכות בינלאומיים קפדניים

איזו תעודת זהות עליי להזין בשלב התשלום?

ניתן להזין את תעודת הזהות שלכם, או לחילופין, במידה ואינכם מעוניינים בכך– להזין 000000000

כיצד ניתן לדעת כמה כסף נותר לי בכרטיס?

לבירור יתרתכם בכרטיס, ניתן להתקשר לטלפון 03-6364664, או דרך אתר האינטרנט: www.isracard.co.il

מה עליי לעשות במידה ונותר לי עודף בעת הרכישה \ נדרשת השלמת תשלום, בנוסף לשווי הכרטיס?

מה עליי לעשות במידה ונותר לי עודף בעת הרכישה \ נדרשת השלמת תשלום, בנוסף לשווי הכרטיס?

לכמה זמן תקף כרטיס המתנה שקיבלתי?

תוקף מימוש ההטבה מוצג ע"ג גב הכרטיס

ביצעתי הזמנה והתחרטתי – מה עושים?

ניתן לבטל הזמנות באמצעות אימייל
service@friends-hist.co.il ו/או באמצעות
המוקד הטלפוני, וזאת עד 3 ימי עסקים לפני מועד
המופע (לא כולל ימי שישי שבת, חגים וימי שבתון), או
סגירת המכירה באתר. הקרנות סרטים בלבד ניתן לבטל עד יום עסקים אחד לפני מועד ההקרנה. ביטול שיעשה לאחר מכן יחויב במלוא עלות הכרטיס

בהצלחה!

לכל סיוע \ שאלה, ניתן לחייג למוקד שירות הלקוחות שלנו,
בין הימים א'-ה', בשעות 08:30-16:30 במס' 9976*