חברת FRIENDS פועלת ומקדמת את נושא הנגישות במלוא תשומת הלב. אנו דוגלים בהנגשת תרבות לכלל אזרחי ישראל ורואים בכך ערך עליון.
אנו עושים כל מאמץ בכדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ורואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה בכל ההיבטים, ועל כן אנו פועלים עפ"י דרישת הדין ואף מעבר לכך. חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן להנות מהסדרי הנגישות באולמות שהרשת מפעילה.
חשוב לנו לציין כי הרשת מוכרת לעיתים כרטיסים למופעים באולמות שאינם בשליטתה, וכפועל יוצא מכך – באולמות אלה יש לפנות בענייני נגישות ישירות אל האולם ו/או אל ההפקה של המופע הספציפי. חברת FRIENDS אינה אחראית להנגשת אולמות ומופעים אלה.
מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש. במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע. בכל נושא הקשור לנגישות ניתן לפנות לאחראי הנגישות מטעם הרשת: איציק גור
טלפון: 053-5266192
מייל: itzik@friends-hist.co.il
הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.
כל האולמות עברו תהליך הנגשה אשר לווה ע"י מורשה נגישות מוסמך ונעשה בהתאם לדרישות החוק בנושא הנגישות. פירוט נוסף ניתן לקרוא בהמשך העמוד בנוגע לכל אולם.
המוקדים הטלפונים הונגשו באמצעות הקלטות ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני גם באמצעי התקשורת הבאים:
טלפון – *9976
מייל – service@friends-hist.co.il
וואטסאפ – 055-9576754
התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013 ,לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.
התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים המובילים כגון: פיירפוקס וכרום בגירסאות האחרונות, וכלה שימוש טכנולוגיות מסייעות מסוג קורא מסך (NVDA).
באתר מוצב סרגל הנגשה. לחיצה על הסרגל מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
בחלק מהאולמות (בהתאם לפירוט האולמות באתר), מותקנת מערכת טכנולוגית מתקדמת לכבדי שמיעה ולקהל הרחב המאפשרת האזנה לתוכן הקולי בזמן אמת, באמצעות אפליקציית Bettear או באמצעות מקלט ייעודי שניתן לשאול בכניסה לאולם.
הוראות שימוש:
הורידו את אפליקציית Bettear מחנות האפליקציות, להלן הקישורים: (אנדרואיד, אייפון)
הצטיידו באוזניות בהגיעכם לאולם (ניתן גם לשאול אוזניות בכניסה לאולם, תמורת תעודה מזהה)
פתחו את אפליקציית Bettear באולמות, החיבור הוא אוטומטי לרשת.
מומלץ להוריד את האפליקציה מראש ולהתנסות בהדגמה ובכיול.
לשאלות נוספות על השימוש באפליקציה ניתן לפנות למייל: community@bettear.com