באולם זה, וכן באולמות נוספים ברחבי הארץ, מקומות הישיבה אינם מסומנים מראש - הישיבה מתבצעת באופן עצמאי, ע"פ הגעה. ניתן להגיע כשעה לפני המופע לכיבוד ושתייה במזנון ותפוס מקומותיכם באולם לאחר מכן.
לא ניתן להשאיר כיסא בודד, מתוך המחשבה לאפשר לכולם הזדמנות לרכישה ובכך להימנע מאיבוד מקומות בודדים שנותרים ריקים, מאחר והזמנות של כרטיסים בודדים כמעט ואינן מתבצעות.
כן, ניתן ע"פ חוק לגבות תשלום כאשר מוקצה למלווה מקום ספציפי שמור (לדוגמה בקולנוע, תיאטראות ואולמות תרבות).
כן, כל משתתף (בכל גיל) מחויב בכרטיס.
בכל תקלה או שינוי ברכישה, מוזמנים לפנות לנציגינו במס' 9976*
כל גיל באשר הוא מחוייב ברכישת כרטיס למופעי FRIENDS, בעקבות נהלי הביטוח באולמות.
ניתן לצפות בפרטי הנגישות המלאים עבור כל אולם, ע"י לחיצה על כפתור "נגישות" שבאתר (או בכתובת: https://bit.ly/3Znx9si)
לצפייה והסבר על אופן רכישת כרטיסים באמצעות קוד קופון, לחצו כאן: https://youtu.be/Z-RJVllegTs
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול (SSL) TSL לשעבר. ביצוע התשלום ב- SmarTicket מגובה במערכת אבטחת מידע חכמה העומדת בתקנים המחמירים ביותר ובסטנדרטי איכות בינלאומיים קפדניים.
הצטרפו לקהילות הוואטסאפ שלנו ברחבי הארץ כדי להישאר מעודכנים בכל עת. לחצו על הקישור ובחרו בקבוצה הרלוונטית לאזור מגוריכם >> https://t.ly/EXbCd
המופעים שלנו פתוחים לכולם, חברי ההסתדרות נהנים יותר! 😊
בכניסה לאתר של FRIENDS, לחצו על כפתור ה"אזור אישי" המופיע בצד שמאל, הזינו את מס' הנייד שבאמצעותו ביצעתם את הרכישה ולחצו על כפתור "המשך". תקבלו קוד כניסה זמני כהודעת SMS אותו תצטרכו להזין בחלון שייפתח לכם. לאחר הכניסה – תוכלו לראות בצורה מרוכזת את הכרטיסים שרכשתם ופרטי המופעים הרלוונטיים. חשוב לציין – אין אפשרות לבצע הזמנות למופעים עתידיים דרך "אזור אישי", הזמנות יש לבצע באתר או בטל' 9976*.
לאחר ביצוע התשלום עבור הזמנה, במידה ומדובר במייל - נשלח אישור אוטומטי לתיבת הדואר האלקטרוני שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה.
אם האישור לא התקבל בתיבת הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית SPAM. במידה והאישור עדיין לא נמצא, יתכן שהייתה טעות בהזנת כתובת המייל בעת ביצוע ההזמנה.
במקרה זה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הטלפון 074-7646666
נכנסים לאתר, בוחרים את המופע המתאים ואת התעריף הרלוונטי לכם (חברי הסתדרות \ מחיר רגיל), לאחר מכן מסמנים את הכיסאות הרצויים, מזינים את הפרטים האישיים ומגיעים לאזור התשלום. בעת קבלת אישור התשלום, הכרטיסים יישלחו אליכם בהודעת מייל וכהודעת טקסט לטלפון הנייד שהזנתם.
דרך האתר שלנו, או דרך הטלפון 9976*
אין מגבלה וניתן להזמין בכל חודש כמה מופעים שתרצו. הרכישה מוגבלת ע"פ הזכאות של סוגי המופעים כפי שפורטה למעלה.
רשת FRIENDS הינה חברת בת של ההסתדרות שהוקמה ללא כל מטרות רווח, ע"פ החזון החברתי-תרבותי של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד לפיו יש להנגיש את התרבות לכל ערי הארץ, במחירים מסובסדים ושווים לכל נפש.
בהחלט, גם המחירים לקהל הרחב שאינם חברי ההסתדרות, הם זולים משמעותית.
בשלב זה, לא ניתן לרכוש אצלנו מנוי. הרכישה מתבצעת באופן עצמי עבור כל מופע בנפרד, על ידי הלקוח.
לנוחותכם, מוזמנים לכתוב באפליקציית הניווט WAZE, את הכתובת: מרכז הכנסים, מועצה אזורית דרום השרון.
זיכויים מתקבלים עד 21 ימי עסקים מתאריך הביטול, ובכפוף למדיניות חברת האשראי.
ניתן לבטל הזמנות באמצעות פנייה בדף "צור קשר" ו/או באמצעות אימייל service@friends-hist.co.il ו/או באמצעות המוקד הטלפוני, וזאת עד 3 ימי עסקים לפני מועד המופע או סגירת המכירה באתר. הקרנות סרטים בלבד ניתן לבטל עד יום עסקים אחד לפני מועד ההקרנה. ניתן ליצור קשר בטלפון 9976*
מענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30.
אנחנו חוזרים לכולם :)
מועדון הטבות חדש, לחברי ההסתדרות בעיקר, שמשנה את פני התרבות בישראל. רשת FRIENDS נולדה כדי להעשיר את עולמכם, לגרום לכם לקום מהכיסא ולרקוד לצלילי המוזיקה שאתם אוהבים, להביט בעיניהם הסקרניות של ילדכם מהצגת ילדים מרתקת ועשירה, לצחוק בקול רם מסטנד אפ קורע וכן, גם להזיל דמעה מהצגה שנגעה עמוק בלב וריגשה אתכם. כדי שזה יקרה, אנחנו מתחייבים להביא את כל העושר התרבותי הזה קרוב מאוד אליכם ובמחירים מסובסדים כדי שלא יישארו לכם תירוצים
ההסתדרות הכללית שנוסדה בשנת 1920 היא ארגון העובדים הגדול והוותיק בישראל. הארגון שמוסדותיו מילאו תפקיד מוביל בהקמת המדינה, ממשיך למלא גם היום תפקיד מרכזי בהגנת זכויות העובדים והגמלאים, תוך דגש מיוחד על קידום השוויון וצמצום פערים בחברה הישראלית.
ההסתדרות מטפלת בענייניו המקצועיים והכלכליים של ציבור העובדים: התאגדות עובדים וייצוגם אל מול המעסיק, חתימה על הסכמים קיבוציים למען שיפור תנאים והבטחת ביטחון תעסוקתי, קידום זכויות הפנסיה ודאגה לעתידם של העובדים, הנשים והגמלאים ועוד.
ההסתדרות מקדמת את פעילותה בכל רחבי הארץ באמצעות איגודים מקצועיים, הסתדרויות ארציות בענפי עבודה שונים והסתדרויות במרחבים הפזורים בכל רחבי המדינה. לנוכח כניסתם של סקטורים חדשים לעולם העבודה המאורגנת, תנופת ההתאגדות מקבלת ביטוי גם בהקמה של איגודים חדשים בהסתדרות כגון איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק.
בנוסף, ההסתדרות אחראית גם לשורה של הישגים המחזקים את הביטחון הסוציאלי של כל תושבי ישראל. החל מהבטחת הוודאות הכלכלית של עובדים בעתות חירום וכלה בשיפור תנאי ההעסקה של מאות אלפי עובדים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי כאחד.
ההסתדרות הביאה בשורה היסטורית כאשר הובילה מהלך מוצלח להעלאת שכר המינימום ב-1,000 שקלים. בנוסף לכך, ההסתדרות אחראית להסכם תקדימי שנועד לקדם את שילובם של אנשים עם מוגבלות בעולם העבודה.
כמו כן, ההסתדרות פועלת לחיזוק ושיפור תנאי עבודתם של עובדים מוחלשים בישראל, במסגרת זאת ההסתדרות הביאה לשיפור משמעותי בזכויותיהם ותנאי שכרם של עובדי השמירה והניקיון. זאת ועוד, לאחר מאבק שהובילה ההסתדרות, 15 אלף עובדי קבלן במגזר הציבורי ייקלטו להעסקה ישירה וישופרו תנאי העבודה של עובדים נוספים, ביניהם עובדים סוציאליים ועובדי הוראה.
ההסתדרות פועלת לחיזוק המערך הפנסיוני והסיעודי בחברה הישראלית, ומהווה את הגורם החברתי המוביל בישראל.
ההסתדרות תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה לחיזוק מעמד האדם העובד ולטיפוח חברה שוויונית והוגנת יותר. במידה ותרצו להצטרף – תוכלו לפנות למוקד הטלפוני של ההסתדרות במס' *2383, או באתר https://signup.histadrut.org.il/
- עבור מופעים רגילים - כל חבר הסתדרות זכאי לרכוש שני כרטיסים במחיר מוזל, ע"י הזנת ת.ז
- עבור מופעי ילדים - לכל חבר הסתדרות יש זכאות לארבעה כרטיסים מוזלים, ע"י הזנת ת.ז