show_img_banner

הזמנה לרצח- סרט + טקס הענקת פרס מפעל חיים לנפתלי אלטר

סינמטק תל אביב אולם מס׳ 1 21.9
מחיר לחברי ההסתדרות₪20
מחיר רגיל ₪40
Created with Fabric.js 3.5.0 120 דקות
הזמנה לרצח- סרט + טקס הענקת פרס מפעל חיים לנפתלי אלטר

הזמנה לרצח | הקרנה+טקס הענקת פרס מפעל חיים לנפתלי אלטר | סאונדטראק 2024

ישראל / 1973 / אורך: 87

בימוי: אסי דיין | בהשתתפות: עודד קוטלר, אברהם מור, גבי אלדור, יוסי גרבר, יוסף שילוח | שפה: עברית, תרגום לאנגלית

יובל לסרטם של אסי דיין ונפתלי אלטר,"הזמנה לרצח", והענקת פרס מפעל חיים לנפתלי אלטר

אחד מרגעיו הקולנועיים הגדולים של נפתלי אלטר הוא "הזמנה לרצח" – סרטו הראשון של אסי דיין כבמאי. אלטר הפיק את "הזמנה לרצח", כתב עם דיין את התסריט, והלחין את פסקול הסרט. מאז שיצא לראשונה, לפני 51 שנה, הסרט כמעט ולא הוקרן, ואף אחד לא צפה בו כבר שנים, מהסיבה הפשוטה שניתן לראות אותו אך ורק בפילם, וקיים בעולם עותק אחד שלו בלבד.

לכבוד הענקת פרס מפעל החיים של פסטיבל סאונדטראק 2024 לאלטר, אנחנו מוציאים מהנפטלין בידיים רועדות את עותק ה-35 מ"מ האחד והיחיד של הסרט, שהוא גרסה ישראלית (מאוד) לסרט משטרה קלאסי נוסח שנות השבעים באמריקה, עם עודד קוטלר בתור הארי המזוהם בכפכפים. את הסרט ערך עורך הסרטים המיתולוגי והצלם דני שיק, שהלך לאחרונה לעולמו.

ההקרנה באדיבות שיש קולר, סרטי מרתון. 

האירוע ייפתח בטקס הענקת הפרס ולאחר מכן יוקרן הסרט "הזמנה לרצח". בטקס תתקיים הופעה חיה של שירים מתוך הקריירה הקולנועית הענפה של אלטר בהשתתפות חנן יובל, איה זהבי פייגלין ואלון לוטרינגר, ובהשתתפת בתו של אלטר, רוני אלטר.

נגנים: נמרוד גלודפארב (בס וניהול אמנותי), גלעד לוין (גיטרה), לירי אחאי (קלידים), גיא בנעמי (תופים) | תסריט: אסי דיין ונפתלי אלטר | מוזיקה: נפתלי אלטר

אלכס (קוטלר) הוא חוקר משטרה שלא מקפיד להיצמד לכללים, מה שלא פעם מכניס אותו לצרות. במהלך חקירת רוצח סדרתי הוא מושעה מהמשטרה, אך מחליט להמשיך לחקור את הפרשה באופן עצמאי. כשהוא מגלה את דרך העבודה של הרוצח, אלכס מחליט להשתמש בעצמו כפתיון, אלא שתוכניתו משתבשת. אורך כולל של האירוע כ-120 דקות

כל ההופעות שיש כרגע

21/09/24
19:30
סינמטק תל אביב אולם מס׳ 1
תל אביב
סינמטק תל אביב אולם מס׳ 1