show_img_banner

התיאוריה של מרגריט – סינמה אישי- הרצאה + סרט

הוט סינמה רחובות אולם 4 14.10
מחיר לחברי ההסתדרות₪30
מחיר רגיל ₪60
Created with Fabric.js 3.5.0 172 דקות
התיאוריה של מרגריט – סינמה אישי- הרצאה + סרט

התיאוריה של מרגריט – סינמה אישי- הרצאה + סרט

19:30 – הרצאה: מירב קלו – החיים כמשוואה
האם אושר הוא חידה מתמטית, והצלחה היא קוד שמחכה לפיצוח? ננסה להבין את הקשר המסקרן בין מתמטיקה לחיים, והדרך לגילוי הסודות שעשויים להוביל אותנו לקיום מושלם יותר.

ד"ר מירב קלו – פיזיולוגית. מרצה ומעבירה סדנאות לקהל הרחב ולארגונים על המוח הגמיש – כלים להתפתחות אישית.  בעלת קליניקה לטיפול אינטגרטיבי.

20:15-20:30 – הפסקה

20:30 – הקרנת סרט – "התיאוריה של מרגריט"
מרגריט היא סטודנטית למתמטיקה הלומדת באוניברסיטה היוקרתית ביותר בצרפת. נדמה שעתידה כבר סלול לפניה ועליה רק לפסוע בו בנינוחות. אך ביום שבו היא מציגה את התזה שלה בפני המרצים הבכירים מתגלה בה טעות גורלית שעלולה למוטט את כל מה שבנתה בעמל רב. היא חשה שעולמה קורס, ופורשת מהלימודים. דווקא ברחוב, לראשונה מחוץ למסגרת הלימודית, היא מתחילה להבין את ערך החיים ומוצאת כוחות לבנות משהו חדש.

סרטה של אנה נוביון מצליח לעשות את הבלתי יאומן ולגרום לקהל להתעניין במתימטיקה, אבל לא רק: זוהי גם יצירה על נחישות, על ייעוד ועל התעוזה הנדרשת מאיתנו כדי לקחת צעד אחורה – ולערער על היסודות של חיינו. כמו ב"סיפורו של ויל האנטינג" ו"נפלאות התבונה", זהו סרט על גאון נחבא אל הכלים שבדרכו לפסגה נאלץ להתמודד בתעוזה מול אתגר נפשי שממבט ראשון נדמה גדול מכדי להכילו.

הגבלת גיל: הוגבל מגיל 16

אורך ההרצאה – 45 דק' | אורך ההפסקה – 15 דק' | אורך הסרט – 112 דק'

כל ההופעות שיש כרגע

14/10/24
19:30
הוט סינמה רחובות אולם 4
רחובות
הוט סינמה רחובות אולם 4