show_img_banner

ניקי גולדשטיין – מופע סטנדאפ מוזיקלי – חוגג 25 שנה

היכל התרבות תל אביב 23.5
מחיר לחברי ההסתדרות₪79
מחיר רגיל ₪149
Created with Fabric.js 3.5.0 90 דקות
ניקי גולדשטיין – מופע סטנדאפ מוזיקלי – חוגג 25 שנה

ניקי גולדשטיין  חוגג 25 שנה על הבמה במופע סטנד אפ מוזיקלי, חגיגי וחד פעמי שיתקיים ב- 23.5 בהיכל התרבות ת"א עם אורחים מיוחדים.

את שנת החגיגות של קריירה ענפה ומגוונת, פותח ניקי במופע מיוחד במינו של סטנד אפ מוזיקלי, מצחיק, מרגש וסוחף עם חומרים חדשים על השינויים המפתיעים שעבר בגיל 40. היום יותר מתמיד, הוא בשל לעמוד חשוף, אמיתי ושלם עם עצמו ואת כל זה הוא מביא איתו לבמה ולקהל.

בחודש מאי צפויה לעלות  ב YES סדרת דוקו-ראליטי בכיכובו- "הגולדשטיינים" בה מלוות מצלמות אותו ואת משפחתו במשך שנה. הסדרה נותנת הצצה לחייו הצבעוניים של ניקי ועל המהפך המשפחתי והאישי שעבר בגיל 40 שגרם לו להיות הגרסה המעודכנת והטובה ביותר של עצמו. הוא פותח את ליבו ואת חייו בצורה הכי חשופה וכנה כמו גם בחיים ובבמה.

ניקי, סטנדאפיסט, זמר ושחקן החל את דרכו עוד בילדות ותמיד נמשך לעולם הבידור והבמה. בגיל 11 השתתף בתוכנית המיתולוגית "רואים שש שש" שם עשה לראשונה חיקוי לריטה משם הוא לא הפסיק ושיחק בהצגות תיאטרון, מחזות זמר, סדרות טלוויזיה, רדיו וסרטים. תמיד ידע לשלב ולהביא לכל פרוייקט את שלל כישרונותיו, את ההומור ואת הקסם האישי הכובש שלו.

קרדיט צילום: משה נחמוביץ'

כל ההופעות שיש כרגע

23/05/24
21:00
היכל התרבות תל אביב
היכל התרבות תל אביב
אולם נגיש אולם נגיש
בית קפה בית קפה
חניה חניה
hall_img