אהבי אותי ברכות | במאית: אנה קזנב קמבה | תסריט: אנה קזנב קמבה | הפקה: רפאל דלאוש, ניקולא סנפו | עם: ויקי קריפס, אנטואן ריינארץ, מוניה צ'וקרי | 2025, צרפת, 134 דקות, צרפת עם כתוביות בעברית ואנגלית | פסטיבלים: פסטיבל קאן 2025 – Un Certain Regard | השחקנית ויקי קרייפס נמצאת בכל מקום בשנים האחרונות. היא פרצה ב"חוטים נסתרים" לצד דניאל דיי לואיס בבימויו של פול תומאס אנדרסון, השתתפה בסרט "השורד" לצד בן פוסטר, במותחן האימה "זמן" של מ. נייט שאמלאן, וגם בסרט "קורסאז'" בו גילמה את הקיסרית האוסטרית סיסי. יש לה גם תפקיד בסרט "חלב חם" המציג השנה גם כן בפסטיבל. עכשיו היא נכנסת לנעליה של אישה הנאבקת על משמורה על בנה ומספקת הופעה שניתן להגדירה כטור דה פורס. קרייפס מצליחה לרגש, להצחיק, להכאיב, ובמשך 134 דקות היא פשוט כובשת את המסך הגדול. בסוף קיץ אחד קלמנס מספרת לבעלה לשעבר שהיא מנהלת מערכות יחסים רומנטיות עם נשים. חייה מתהפכים כשהוא דורש משמורת בלעדית על בנה בטענה שהיא בלתי יציבה. קלמנס מופתעת לגלות שהחוק בצרפת עומד לצד בעלה. היא חייבת להילחם ולעבור שלל אישורים של עובדים סוציאלים כדי להוכיח שהיא אם ראויה ועדיין לשמור על הזהות שלה כאישה חופשייה. בסרטה השני הבמאית/תסריטאית ואנה קזנב קמבה מוכיחה שהיא עתידה להיות קול אמיץ ומשמעותי בקולנוע הצרפתי של תקופתנו. לסבי, דרמה, במאית
Love Me Tender | Director: Anna Cazenave Cambet | Script: Anna Cazenave Cambet | Raphaëlle Delauche, Nicolas Sanfaute | With: Vicky Krieps, Antoine Reinartz, Monia Chokri | 2025, France, 134 min, France with English Subtitles | Festivals: Cannes Film Festival 2025 – Un Certain Regard | Actress Vicky Krieps seem to be everywhere these days- her big break was at Paul Thomas Anderson’s “Phantom thread” alongside Daniel Day-Lewis, “The survivor” with Ben Foster, the horror thriller “Time” by director M. Night Shayamalan and “Corsage” where she played Austrian Empress Sisi. Now she enters the shoes of a woman who is fighting for custody over her son, in a performance that can only be described as tour de force. Krieps manages to move, make laugh, hurt and simply dominate the screen for 134 minutes. At the end of one summer Clemence tells her ex-husband that she is having romantic relationships with women. Her life falls apart when he demands sole custody over their son, claiming she is unstable. Clemence is shocked to discover the French law is on her ex-husband’s side- now she must go through a line of social workers and fight to prove that she is a fit mother while still maintaining her identity as a free woman. In her second feature film, director Anna Cazenave proves she is destined to be a brave and meaningful voice in current French cinema